Ett bakslag

Depp depp och ont ont. Det som gick så bra med små portioner fredag och lördag och så idag på eftermiddagen började det igen. Ont på höger sida i magen och höger sida i ryggen. Jag kan inte beskriva hur psykiskt knäckande det är. Det är som om allt hopp bara rycks undan. Jag kommer vara så här. Alltid. Och då kan jag inte leva. Tur att jag har läkarbesök på tisdag. Men vad sjutton det ska leda till vet jag inte. Jag vet att kameran jag svalde inte visade någonting. Allt är normalt och ändå kan jag inte leva ett liv. Fy fan.

Ingen partytjej här just nu kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men faaan vad surt! Det var ju det sista du behövde. :( Skit också! Men jag håller tummarna för att det här var en tillfällig svacka, att du ändå är på väg att bli helt frisk nu. Hoppas läkaren har nåt vettigt att komma med på tisdag!

Stora varma kramar från Anna

PS har skickat dig mess på aff! DS

2008-02-24 @ 23:53:36
URL: http://annafunderar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0