Alla hjärtans dag

                                                                          

image231

Hej!

Idag är det alla hjärtans dag. Det har nog undgått väldigt få människor. När jag kom hem från en tjänsteresa till Uppsala så låg det en present till mig på dörrmattan. Det var min omtänksamme vän P-P-P som hade skickat mig en Kent-skiva. Den heter "The Hjärta och Smärta EP". Jag blev naturligtvis jätteglad och samtidigt rörd och gråtmild. Tusen tack för den! Inuti skivomslaget står det "Efter regn kommer sol" och jag tycker det är dax för det snart. Väldigt snart. Solen alltså. För jag står inte ut.

Många kramar till alla mina vänner och särskilt en stor bamsekram till dig P-P-P.


Kommentarer
Postat av: PHjärta POch PSmärta

;-) Stor kram tillbaka! Helst skulle jag ju tagit med dig imorgon kväll... Vi ses snart!

2008-02-14 @ 19:05:19
Postat av: PDricker PVitt PVin

... och jag menar såklart på lördag kväll. *Riddar Rödkind*

2008-02-14 @ 19:15:07
Postat av: Béatrice så klart :-)

Men gulleP-P-P. Den skivan är ju dessutom såååå bra.

2008-02-15 @ 23:43:46
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Kicki

P-P-P: Ja jag skulle gärna hängt på ikväll, men Emils födelsedag går trots allt före :).

Bea: Ja visst är han en pärla!

2008-02-16 @ 10:10:00
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0