Topplista

2008 års lista över bästa konsertupplevelser.

1) Bob Hund, Popaganda 29 augusti! (Går inte att jämföra med något annat i år. Jag älskar dem.).

2) Doktor Kosmos, Nalen 23 april (Jättebra så klart! Underbart att se sin bror i sitt esse. Och jag bara älskar musiken och texterna.)

3) Coldplay, Globen 17 sept. (Väldigt stämningsfullt. En rent själslig upplevelse.)


4) Pinto och Racingpaperplanes Mosebacke 23 mars och 30 oktober (Alltid lika bra och hjärtat blir väldigt varmt.)

5) Lars Winnerbäck, Zinkensdamm augusti (Vilken allsång!)

6) Kent, Zinkensdamm juni (Kul med en massa gamla låtar!)

7) Glorious Bankrobbers, Anchor 30 oktober (Olle är nog en av få sångare som har på sig hörselskydd. Men har man tinnitus så har man. Och han ser riktigt cool och galen ut i dem.)

8) Laakso, Popaganda, 29 augusti (Oj vad jag blir nostalgisk och gråtmild och sprudlande glad av Markus Krunegård.)


Hmm jag har säkert glömt några tror jag...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0