Mellandagsrea

- Ett par mörkblå stuprörsjeans med hög midja från Cheap Monday. 200:-
- En röd- och svartrutig kort kjol från Monki. 150:-
- En "melerad" storpolo från Gina Tricot, lite senapsgul/svart. 100:-
- En klänning i mörkblå lite stretchig denimkvalité från Vila. 200:- Den här:

Bild lånad från Mandeldesign.


- En inka-inspirerad stickad ullklänning från Zara i massor av härliga färger. 249:-


Intresseklubben kanske inte antecknar, men jag kände för ett konsumtionsinlägg så här mitt i den värsta finanskrisen.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, du är verkligen expert på att hitta reafynd. Jag är usel på att springa på rean, för det är för mycket folk. Jag blir bara stressad och hittar ingenting alls. Om jag hittar nåt som är nedsatt så är det mer rena flytet och inte just i nån stor reaperiod. Men jag är grymt avis på dina fina grejor. /malin

2008-12-28 @ 12:06:47
Postat av: Kicki

Malin: Jag är en fyndletare av hög Pippi Långstrump-rang :).

2008-12-28 @ 13:32:16
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0