Julkalendern

Mina barn började skratta hysteriskt när den krullhårige långe killen (Lage?) lyfter upp den lille killen (Måns på riktigt - minns ej hans namn i serien) och skriker "Vi måste hitta tomten". De skrattar så hysteriskt att det blir tillgjort. Antagligen vill de skratta så länge som möjligt och så räcker inte det naturliga skrattet och då blir de tvugna att fejka. Jag tror jag vet detta för jag gjorde själv så som barn ibland.

Min egen tanke kring det första avsnittet av julkalendern är att Lage och tjejen hade snygga tröjor - med moln på.


Kommentarer
Postat av: Malin

ja, jag tänkte på dig när jag såg den tjejen i julkalendern :) Gillade oxå molnkläderna! Känns 70-tal!



Och jag tänkte på en blandning mellan Tage Danielsson, Brasse Brännström och Karl-Bertil Johnsson när jag såg han, killen.

2008-12-01 @ 20:18:50
Postat av: Kicki

Malin: Kläderna var underbara och visst har han likheter med de män du nämner :).

2008-12-01 @ 20:58:11
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0