Dagens positiva

Förutom skitvädret så har jag inte haft en så tokig dag alls, men jag kör ändå en dagens-positiva-lista (för att inte gräva ner mig i årstidens mörker och regnrusk):

- Måns och jag hade en mysig stund hos öronläkaren (Måns kollas med jämna mellanrum för att kolla upp om han har vätska bakom trumhinnan eller vad det nu heter). Det var mysigt av tre anledningar. Måns är mysig. Öronläkaren är mysig. Resultatet var "mysigt" - såg bra ut i båda öronen.
- Jag har varit på julmingel i tjänsten. Gott om julmust, godis och trevliga människor. Tack Kakan :)!
- Jag fick en fin komplimang som gör att jag ler fortfarande (jag är en riktig bekräftelsejunkie).
- Det var kul att göra läxan med Måns.
- Det var skönt att öva medveten närvaro.

See ya!

Kommentarer
Postat av: kakan

Tack själv! Visst kan man ha kul och mingla utan droger! :-)Bevvan - har vi fattat den gemensamma nämnaren... asså... jag var fast långt upp i mogen, utbildad ålder... Så du ser den nya? Jag har inte den kanalen... tror jag. Längtar efter den typen av underhållning, lite vanliga problem i en (nåja) vanlig miljö! Inte nån rättsläkarmatematiker eller seriemördarnördar...

2008-12-03 @ 20:56:44
Postat av: Kicki

Kakan: Klart det går att mingla utan droger! Amen skojar du att jag var ett Bevvan-fan :). Ännu en sak vi har gemensamt... Så ni har inte TV400? Trodde jag de flesta hade. Jag ska ge spin offen en chans :).

2008-12-04 @ 08:24:15
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0