Skitväder

Varför kan det inte bli fint igen? Jag vill gå på Lars Winnerbäck på Zinken i solsken och värme på lördag. Men det kan jag nog glömma. Det blir nya regnkappan (se nedan)  med en ylletröja under... Jag kommer dock ha trevligt sällskap, och det värmer ju :). Hoppas nu Malin får tag på en biljett. Mitt redan bestämda konsertsällskap består av arbetskompis R och hennes kompis U. Kul! R - om du läser detta - visst åker vi in och äter någonstans innan?

Imorgon firar hela Stockholm 080808. Det är gratisaktiviteter överallt. I regnet... Bland annat spelar Buzzcocks på Medborgarplatsen (utomhus) klockan 20.00. Ett av Magnus favoritband. Först tänkte jag att vi skulle åka in hela familjen, men jag vet inte om jag orkar ifall det är pissväder. Antagligen drar Magnus och Måns in. Min bror kommer garanterat att vara där. Han är också ett stort fan. Speciellt av deras första sångare Howard Devoto. Här finns en låt att lyssna på. Och här är en till.

Nu tillbaka till stryktvätten - jag stryker fina sommarklänningar som jag ska ha med till Kreta nästa vecka. Någon gång ska de väl komma till användning.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej

Har bokat biljett nu :)

Inte försent denna gång!

/Malin

2008-08-07 @ 22:20:52
Postat av: Kicki

Malin: Jippieee! Blir det Anchor efteråt ;)? Vi får se - men nåt blir det ju....

2008-08-08 @ 09:07:51
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Milla

Va härligt med Kreta...hoppas du får mycket använding av dina klänningar :)

Jag vill också :)

2008-08-08 @ 12:23:53
URL: http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0