Popaganda på lördag 30/8!

Om det finns biljetter kvar - spring och köp nu!!! Brorsan (ni vet han som spelar i Doktor Kosmos ;-)) spelar på efterfesten på Debaser Slussen (med just bandet Doktor Kosmos). Om man har biljett till Popaganda så kommer man in på efterfesten för 60:-. Annars kostar det 100:-. Inget förköp. Mer info kan man även få här. Doktor Kosmos börjar nog inte spela förrän tidigast vid midnatt, men jag tror man kan köpa biljetter i dörren från 22 när Debaser Slussen öppnar.

Banden som spelar på lördag när jag, Magnus och brorsan ska gå är:

13.30 Indiegympa - Området vid Lilla scenen
14.00 Marching Band - Lilla scenen
14.30 Vapnet - Stora scenen
15.15 Joel Alme - Lilla scenen
16.00 Caesars - Stora scenen
17.15 Konstsim i stora bassängen
17.45 The Radio Dept. - Lilla scenen
18.30 Laakso - Stora scenen
19.30 Bonde do Role - Lilla scenen
20.15 The Hidden Cameras - Stora scenen
21.15 Familjen - Lilla scenen
22.00 bob hund - Stora scenen

Jag ser mest fram emot bob hund så klart, men även de andra som jag fetstilar ovan.

Festivalen pågår fredag 29/8 till lördag 30/8 på Eriksdalsbadets område i Stockholm.

KUL!

Kommentarer
Postat av: tina

Himla kul! Vi ska på fest i Enskede, men jag funderar och konsulterar.Fint väder kanske?

Kan man lita på att de orkar spela efter midnatt?

2008-08-27 @ 14:33:25
Postat av: Kicki

Tina: Jaaa - kom senare!!! Doktor Kosmos kommer spela inomhus på Debaser Slussen - eller det utgår jag i varje fall från - så där behövs inte fint väder. Och det är klart de orkar! Rockmusiker är nattsuddare! Popaganda är ju utomhus - såg ut att bli schysst väder tror jag!

2008-08-27 @ 15:22:28
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0