Plötsligt händer det

Det som jag har väntat på i flera år nu... Garderobsstången i min IKEA-garderob (budgetvariant) trillar ner. Av tyngden. Av kläder. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men jag tror jag väljer att skratta. Upptäckte att det fanns fler hål att sätta "fästena" för stången i så jag tror den ska klara sig ett tag till - men kläderna kommer hänga längre ner - vilket i sin tur kommer resultera i att alla grejor jag har på botten av garderoben får mindre plats. Ha ha - helt otroligt!

Och detta mina damer och herrar var dagens i-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Ancha

fnissar Förlåt Kicki, men någongång måste även en klädstång protestera! Annars ett tips: köp en liten duschdraperi-stång, du vet en sån där som man liksom klämmer fast mellan två väggar. Funkar kanon, jag lovar!

Och hur var Winnerbäck?

Kram, Ancha

2008-08-10 @ 12:41:59
Postat av: Kicki

Ancha: Jag hoppas jag hinner skriva en lite Winnerbäck-rapport ikväll - vi får se. Det var storslaget och varmt och vackert! Och så regnade det emellanåt :). Hörs!

2008-08-11 @ 09:55:54
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0