Hjälp!

Kom just på att det var länge sedan jag skrev dagens positiva!

So here it goes:

Vi har varit hemma hos Tina idag, jag och grabbarna. Tinas dotter fyllde 8 år och hon fick en present som uppskattades. En Kitty-docka som hade en liten dotter (en mini-Kitty:)).

Tina berättade en kul sak som hon tänkt på, och jag undrar om det är sant :).

Jag åt pannkakor för första gången på ca nio månader och det gick helt ok. Vågade dock bara mig på två stycken.

Mina ungar och Tinas ungar kommer mycket bra överens, och det värmer mitt hjärta. Jag och Tina har känt varandra sedan vi var 9-10 år gamla.

Jag lyckades ta oss hem oskadda med bilen. Det kom ett monsunregn när vi körde Essingeleden hem, och jag kunde bara köra i 10 kilometer i timmen. Hade ingen sikt!

Det är två dagar kvar tills vi drar till Kreta!

Solen skiner ute nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica Helin

Hej Kicki! Det är jag, Biancas mamma som hittat igen dig. Vad kul! Du verkar ha det bra! Kramar

2008-08-13 @ 00:32:29
Postat av: Kicki

Jessica: Men vilken överraskning! Och så fantastiskt kul! Har tänkt på dig mycket och tror du har bytt adress för jag skickade ett julkort för några år sedan som kom tillbaka. Jag kanske kommer till din hemstad med jobbet någon gång i höst. Vi måste höras. Vi får byta e-post på något sätt. KRAM!

2008-08-13 @ 13:37:15
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0