Flightplan

Varför, varför måste det vara reklam mitt i filmer? Jag kan ju aldrig se klart en film på TV4 som börjar 21.00 på söndagar och vardagar, för jag behöver verkligen gå och lägga mig runt 22 (typ NU) om jag ska orka (går upp 05.45).

Nu är jag ju jättenyfiken på hur Flightplan ska sluta! Lova mig, att om någon av er ser hela denna film ikväll, så berätta kort var flickan befann sig i planet samt hur det hela slutade. Magnus säger visserligen att han ska sitta uppe och se, men jag tror inte han kommer palla ända till slutet.

God natt!

Kommentarer
Postat av: tina

Det var dåligt med kommentarer just nu, så jag slänger in en.Just den typen av film skulle jag aldrig välja frivilligt, men jag råkade slå på den och var tvungen att titta tills jag såg att flickan låg och sov i lastutrymmet. Det var någon utpressningshistoria med pengar och bomber, men jag antar att det slutade väl.

2008-04-09 @ 13:29:08
Postat av: Kicki

Tina: Tack! Magnus höll sig vaken tills de hittade flickan åtminstone :). Inte min typ av film heller - men jag blev nyfiken.

2008-04-09 @ 21:21:56
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0