En lista

Jag är: nyduschad, trött och hungrig
Jag är inte: i form för att springa Maraton
Jag tycker om: folk som får mig att skratta
Jag tycker inte om: IBS (magproblem), höftproblem, att hänga tvätt
Jag vill ha: en biljett till London och en till New York (och retur också ;))
Jag vill inte ha: snö den 8 april (ja det snöar utanför)
Jag har: haft möte större delen av dagen
Jag har inte: gjort min sjukgymnastik ännu
Jag vet: att det är onsdag i morgon
Jag vet inte: hur jag skulle reagera om Bono ringde på dörren

Kommentarer
Postat av: tina

Det var en kul lista! Själv har jag ingen soffa just nu. Sålde just hörnsoffan via blocket och får vänta 2-3 veckor på nya möblerna, men barnen tycker att det är mysigt med ett rum med bara en matta och kuddar i.

2008-04-09 @ 13:33:10
Postat av: Kicki

Tina: Vad bra att ni fick soffan såld. Vi har ju just beställt en ny. Och så ska det målas och möbleras om här pö om pö. Spännande!

2008-04-09 @ 21:20:43
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0