I love Amsterdam!

Sitter i den lilla hotellreceptionen pa mitt hotell i Amsterdam och ska snart ut och ha mina sista timmar har for den har gangen... For jag kommer komma tillbaka! Det har ar en fantastisk stad! Den mysigaste jag nagonsin varit i tror jag (man blir tokig av alla underbara kanaler och byggnader). Och mycket second hand-affarer. Och trevliga ar de - hollandarna/nederlandarna.

Hinner inte skriva mer nu, men det kommer en mer utforlig rapport senare. Forhoppningsvis med nagra bilder ocksa (har varit dalig pa att fota denna gang).

Konferensen i Utrecht var ocksa bra forresten, aven om Amsterdam nu har tagit andan ur mig, och jag darfor inte har den i sa frascht minne.

Vi ses!

Uppdatering: Jag är hemma nu. Blev något strul när jag skulle publicera inlägget i morse :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Tjaba! Amsterdam det låter underbart. Barnfri, jobbresa och hotellrum låter nästan ännu mer fantastiskt och definitivt mer avlägset. Manglade lakan av bästa kvalité och hotellfrukost, slippa diska.
Jag måste byta jobb det är för lite glamour i min branch. ;)
Välkommen hem! (Till barnfamiljsvardag:))

2007-09-06 @ 20:04:45
Postat av: Liv

Hej där! Välkommen tillbaks!

2007-09-07 @ 13:46:13
Postat av: Kicki

Annica: Tjena! Ja det är fantastiskt att få komma iväg på såna här resor. Känner mig oerhört priviligierad och hoppas att det ska få fortsätta så här, för jag inser mer och mer att en stor mening med livet är att resa och se andra delar av världen. Kram!
Liv: Tack ska du ha :)!

2007-09-08 @ 10:13:12
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0