Det kanske finns en Gud ändå

När jag steg upp i morse så säger Magnus att Mads Mikkelsen är på förstasidan i DN och att det är ett långt reportage om honom i DN Söndag. Det reportaget slukades med hull och hår även om jag tycker att reportern var lite väl "idoldyrkande" och ingående i sin beskrivning av Mads. Hon tar till och med upp att han har ett välformat näshår som sticker fram - och det är ju lite mer information än vad jag som läsare vill ha... Men inte ens ett näshår kan få mig att vika en tum från Mads sida. Han är bara så cool, och så är han ju från Köpenhamn och jag längtar dit som bara den.

Vi hörs vidare.

Ps. Eller så är jag bara avundsjuk för att reportern får bli skjutsad på Mads cykel. Du väljer själv.

Kommentarer
Postat av: F

Jag håller med om att Mads är häftig. Jag är så ofta imponerad av att han ibland kan spela osympatisk skurk så man bara ryser av obehag, och ibland är han totalt genomsympatisk.

2007-09-24 @ 17:59:35
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Kicki

F: Ja det är imponerande! Han är en favorit sedan första Mordkommissionen-avsnittet.

2007-09-24 @ 18:54:45
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0