Lördag i tv-soffan

Nu är det lugnt i stugan. Bara tv:n som hörs och ljusen som strålar. Det är Nanne och Babben på tv. Har aldrig sett det här programmet tidigare och kan inte påstå att jag koncentrerar mig så mycket att jag kan bedöma om det är okej eller ej. Typiskt familjeprogram kanske man skulle kunna säga.

Dagen har förlutit ganska oplanerat, men ett besök till Malin och hennes barn fick vi till. Hade aldrig varit i deras hus förut och det var verkligen jättefint och supermysigt. Och öppen spis och allt. Helt plötsligt börjar man tänka att man bor på en sopptipp själv eller nåt ;).

Vet ni, jag är ledig hela nästa vecka! Ganska lyxigt måste jag säga. Det är mitt ryggskotts förtjänst - det jag fick i somras alltså - under semestern. Jag fick ju sjukskriva mig större delen av sommaren, och det gjorde att jag nu har lite semester kvar att ta ut. Jag ska försöka röja här hemma så gott det går och lyssna på en massa bra musik samtidigt. Och hämta barnen tidigare. På fredag ska jag och barnen vara hellediga och hitta på något mysigt ihop. Museum eller åka och bada. Och fika.

Nu är verkligen den mörka hösten här. Som tur är får man sova en extra timme i morgon bitti om man vill.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var verkligen jättekul att ni kom. Ni får komma fler gånger så kommer dom nog igång å leker, Felix är ju lite blyg fast han är tuff utåt....
Skönt med ledighet! Det är du verkligen värd som fick dras med ryggskott hela semestern. Frida får nog följa med mig på jobbet imorgon å Felix på fredag... så får vi se hur det går :S
/Malin

2007-10-28 @ 11:04:09
URL: http://blandband.wordpress.com
Postat av: Kicki

Malin: Vi kommer igen! Nu ska jag ta tag i vårt stökiga arbetsrum :).

2007-10-29 @ 08:50:48
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0