Jag har blivit taggad av

Anna.

Så här går det till:
  • Länka till den som har taggat dig!
  • Berätta 7 personliga sanningar om dig!
  • Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
  • Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade.

Sju sanningar om mig:

- Jag är karltokig
- Jag är översocial
- Jag älskar rödvin
- Jag har MYCKET kläder och skor
- Jag är hängiven hammarbyare
- U2 är min religion
- Jag är feminist

Jag taggar följande personer:

Liv
Anders
Bea
Memilla
Malin
Yllis
Madelene


Kommentarer
Postat av: malin

hmmm.. sanningar om mig.. det får jag fundera på - alla mina sanningar är hemliga och resten är lögner :D
Nä'rå, jag ska nog komma på några!
/Malin

2007-10-14 @ 21:35:25
URL: http://blandband.wordpress.com
Postat av: Kicki

Malin: Det finns massor av sanningar som man vågar berätta :).

2007-10-16 @ 07:33:58
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0