Jag är för trött och seg

för att skriva ett längre inlägg om den fantastiska 80-tals-musikfesten i kväll tror jag, men ville i varje fall ge ett livstecken ifrån mig. Vi hade riktigt kul och det blev dans och många skratt. Jag tog 89 foton... Tyvärr ligger fotona i laptopen och den har ingen anslutning till internet för tillfället (har varit så hela dagen men den kanske börjar fungera snart igen, sitter vid den stationära nu). Vill gärna lägga upp några bilder, men det får bli en annan dag.

Tänk vad kul det kan bli när 12 internetberoende personer med stort musikintresse träffas! Det blir inte alls svårt att komma nära varandra på kort tid då. Musiken förenar! Leve musiken!

Nu blir det hopp in i duschen snart och sedan tidig sänggång.

Kommentarer
Postat av: karin svanis

Jeesus... du är vekligen bruttan merd chåkla' i! Jag är superimpad: klädbytardagar, internetfester, TV-serier, bloggar och jobbar... å två barn och ett antal till under dina vingar! Jag är stum av beundran!

2007-10-08 @ 02:30:59
Postat av: Kicki

Karin: Du är för gullig. Jag gillar att vara en brutta med chåkla i!!! Och visst har jag en del för mig, men jag mår inte bra av hel-stiltje. Och kanske låter det mer än det är när man läser en blogg. Igår var det inte många knop kan jag säga... Du förresten - kan du hänga på mig och en kompis på Depeche Mode-fest torsdagen den 18 oktober? Vi har köpt biljetter men jag lovar att det finns kvar. Det är på Mosebacke och det blir både live-musik (mer eller mindre kända personer som sjunger dM - Weeping Willows-Magnus bland annat) och sedan musik från 80-talet efteråt (kanske lite 90 - vet inte). Det vore superkul om du kunde komma med! Hörs på mail om det.

2007-10-08 @ 09:25:38
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Åsa K C

Hej gumman!
Var ju tvungen att gå in och provläsa. Det är bra: ta en slappardag emellanåt, så att du kan leva Livet desto mer!
Ha en fin dag, nu. I Örebro skiner solen.

2007-10-08 @ 11:42:14
Postat av: Ancha

Gaaah, ja vad kul vi hade! Och du var SÅ JÄVLA SNYGG!!! Och heeelt underbar, som bara du är! Puss, en fet en mitt på munnen för bövelen *s* !

2007-10-08 @ 17:59:08
Postat av: Kicki

Åsa KC: Välkommen till mitt andra hem på nätet :). Solen har varit fin i Stockholm också!

Ancha: Du är inte så dålig själv du! Man får inspiration bara av att se dig! Jag har värsta bilderna på dig :). Kanske lägger upp någon här. Vi ses snart!!! Kram och Puss!

2007-10-08 @ 19:04:05
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0