Det blev inte Djurgården...

Det blev IFK Göteborg! Så skönt! Jag klarar inte när Djurgården vinner SM-guld, har aldrig klarat det. Hammarby vann med 4-0 mot GAIS och Magnus och Måns var där. Kul att få se lite målkalas till Bajens fördel för en gångs skull :).

Min nya laptop vill inte - den är dum mot mig - och jag har kokat av ilska emellanåt idag. Nu har vi sökt igenom den med tre spyware-program och Norton anti-virus, och ingenting verkar vara fel. Ändå är den kopiöst seg och vill inte öppna vissa program och hänger sig m.m. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har vant mig så vid att sitta vid den och kunna flukta på tv, samtidigt som jag skriver eller liknande. Det blir till att ringa HP i morgon. Allt ordnar sig antar jag men jag blir så galen av att allt tekniskt jämt ska krångla.

Nu sitter jag vid den gamla vanliga datorn, den som Magnus i stort sett har tagit över sedan i somras.

Ha det så kul på jobbet alla ni som ska jobba i morgon, för det ska inte jag :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0