Dagens positiva

är alla gulliga kommentarer jag får här på min blogg! Tack för att ni orkar läsa och kommentera emellanåt! Kram på er och kärleksbombning och allt annat mysigt!

En annan positiv sak är hur mycket glädje den här musikfesten verkar ha gett alla som var där! Jag lider av separationsångest från festen och måste snarast börja planera för en ny...

Det negativa är att jag inte har kunnat ladda upp några bilder ännu för jag har än en gång haft problem med internetanslutningen :(. Men det kommer.

Slutligen måste jag bara få säga att först tyckte jag att låten Ingenting med Kent var dålig och konstig, men nu tycker jag den är jättebra helt plötsligt! Det kan bero på att Emil 4 1/2 år tycker den är superbra och tar fram en ficklampa som mikrofon när den kommer på radio och sjunger som bara den när textraden "Dom djävlarna tog oss en efter en" kommer. Extra kul att få sjunga svordomar... Men seriöst - jag tycker den har blivit bättre. Jag lyssnade på Isola också idag. Hela skivan minst 3 gånger. Celsius är för tillfället min favoritlåt på den skivan. 17:e november är det Kent som gäller för mig och Malin m.fl.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tjoho!
Festen var kanonkul. Jag hittade en ny kompis i Ann-Cha. Och alla andra vilket gäng:-)Trots att jag var lite burdus, eller var det stingslig? Kan inte fatta att vi lyssnade på musik i 7 timmar i sträck, för det blev faktiskt så lång tid. Trött men uppfylld av gamla goda musikminnen. Kicki vi får arra nästa fest, kanske hyra en lokal...Se ya, kram

2007-10-09 @ 17:02:00
Postat av: F

Jag tycker att man ofta råkar ut för att man vid första lyssningen tycker att en låt är lite halvtrist, men sen växer den vid fortsatt lyssnande.

2007-10-09 @ 17:50:56
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Proffs-På-Pussar

Klart vi måste börja planera nästa vända. Vi har som sagt en lokal i föreningen som kanske skulle kunna vara lämplig.

Bara en vecka kvar tills jag också får lyssna på Kent.
För övrigt är Isola i särklass och Celsius är mycket riktigt en verklig höjdare.

(Givetvis är det ok för mig att vara med på bild här...)

2007-10-09 @ 18:27:03
Postat av: Ancha

Mjauu! Anneli, du var inte stingslig, du var underbar! Och vad? vad? vad? Lokal? Förening? Vems? Jag vill veta alla detaljer nu, för jag kommer som ett skott till nästa fest! Och innan dess kommer David få en grå hund, bara för att han är så rar! Kicki, tack för din glada blogg! Puss!

2007-10-09 @ 20:26:26
Postat av: Kicki

Anneli: Som sagt - kul var det och mycket musik blev det :). En fest till blir det ju, men hur, när och var är lite öppet. En lokal vore bra - men festen ska kosta så lite som möjligt så att alla kan komma. Vi får kolla runt. Ha en fortsatt bra kväll. Ett glas rött hade suttit bra ;)

F: Jo så där är det ju med en del låtar, men den här hade jag verkligen svårt för i början. Idag har jag säkert redan lyssnat 10 ggr på den. Tror det var 80-talsfesten som gjorde det, för den har så klara 80-talsinfluenser :)

Proffs-På-Pussar: Du är för härlig du! Nya fyndiga nick nästan varje dag. Jag kan aldrig komma på något bra nick... Vad bra att jag kan lägga ut bild på dig för jag älskar bilden på dig, mig, Bea och Malin. Och många andra bilder till förresten. Kommer du meddela lösenord och så till alla festdeltagare? Det är många som är nyfikna och vill se bilderna. Och så måste alla andra som tog bilder skicka dem till dig. Och så måste musiken läggas upp. Så du blir nog buzy ett tag framöver:). Många kramar till dig käre PPP.

2007-10-09 @ 20:29:59
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Kicki

Ancha: Vi återkommer vi återkommer - så klart det blir en fest till. Kram kram!

2007-10-09 @ 20:33:38
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0