Nu får ni hålla tummarna!

Det är en stor dag för en kompis till mig idag (hon disputerar) och så kräks Emil på morgonen... Jag och Magnus ska/skulle på fest i kväll, men nu ser det ut som att bara jag kan gå. Och jag FÅR INTE insjukna idag eller ikväll! Jag blir helt förtvivlad då... Jag har skrivit ett tal och allt.... Vill naturligtvis att Magnus också ska kunna gå på festen för det är så sällan vi får gå ut tillsammans, men jag tror inte brorsan vill vara barnvakt när det är magsjuka här. Å andra sidan har Emil bara kräkts två gånger och verkar piggare nu.

Ja ja - så här är livet - men det är inte kul när sjukdom och andra viktiga saker faller samman!

Så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för glatta livet! Dels för att din bror ska våga vara barnvakt så ni får gå tillsammans, men allra mest för att du ska må bra så att du får hålla talet till din vän! Jag är säker på att det kommer att gå bra, att din vän blir glad och att du gör succé. Hoppas du får en toppenkväll! :D

2007-11-23 @ 11:18:39
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Sol

Håller tummarna! Skickar vitpepparkorn.

2007-11-23 @ 13:22:35
Postat av: Kicki

Anna: Det blev en toppenkväll! Men tyvärr ingen barnvakt så jag gick själv. Och mitt tal gjorde faktiskt succé... Många kom fram till mig efteråt och berömde - och du veeeet hur mycket det betyder för mig :).

Sol: Hej! Känner igen ditt nick från ett annat ställe tror jag :). Tack för tumhållningen! Det hjälpte. Och jag levde på vitpepparkorn igår haha. Nu gäller det att det håller i sig i kväll med...

2007-11-24 @ 14:04:54
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0