I love you Kent!

Helt fantastisk konsert! Jag hittar inte superlativ nog! Jag måste hämta mig lite till innan jag kan skriva ett längre inlägg. Ville bara visa ett livstecken.

Så här skrev jag på ett annat forum nyss - men jag ska försöka skriva lite mer i eftermiddag här också.

"Vilken spelning! Vilket gott sällskap! Vilken underbar kväll!

Jag får fortfarande gåshud och tårar i ögonen när jag tänker på sista låten - Mannen i vita hatten. Jag bara måste ha de där omgjorda textraderna som Jocke hade knåpat ihop. Hoppas du kan greja dem P-P-P, annars får jag väl försöka googla fram dem på något sätt.

Annexet är verkligen en jättebra konsertarena. Det känns som förr, när banden jag gillade spelade på mindre arenor. Kontakten med publiken blir så mycket starkare och bättre. Och jag har ju förmånen att få gå på tre spelningar till på Annexet inom kort!

Nej - Jocke har aldrig riktigt varit någon "ikon" för mig - men igår blev han det. Jag tycker han visade mycket mer värme och engagemang än jag någonsin sett honom göra. Hans röst gick också ända fram - man hörde vartenda ord han sjöng. Och inget slår hans silverboots med platå. Vill ha!

För övrigt håller jag med följande recension i stort sett till punkt och pricka - även om detta är en recension av fredagens konsert. Jag tror faktiskt vår lördagskonsert var snäppet bättre...."

http://www.expressen.se/gamlanoje1/2.486/1.930459/sa-vasst-att-det-gor-ont

UPPDATERING: Och här en länk till skitsnygga foton från Rockfoto. Gårdagens konsert dock!

http://www.rockfoto.nu/band/Kent#spelning1713

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0