Om nio och en halv timme

kommer taxin till Arlanda! Det är med andra ord nedräkning :). Jag har lyckats få ner packningen till en skaplig nivå, även om säkert några plagg till skulle kunna tas bort...

Min kollega som ska ta samma flight som jag i morgon upptäckte på förmiddagen att hans pass höll på att vittra sönder (hologrammet där det står Sverige föll praktiskt taget bort när han tog på det!!!). Tydligen är det vanligt att pass gjorda runt 2000 är av dålig kvalitet. Han har nog suttit ute på Arlanda under större delen av dagen för att få ett tillfälligt pass. 1000:- kostar det. Stackarn, han har nog haft en stressig dag, och inte hade han packat heller. Men  jag är övertygad om att han står utanför sin lägenhet när vi svischar förbi och hämtar upp honom ca 03.45 i morgon bitti.

Jag har kollat mitt pass och det ser OK ut, men jag vågade inte fingra för mycket på hologrammet.

Nu ska jag gosa lite med pojkarna och sedan hoppa i säng så tidigt jag bara kan!

Vi ses runt den 16 maj (om jag inte hittar ett bra internetcafé som jag kan blogga ifrån :D)!


Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Ha det UNDERBART!!!!

2007-05-05 @ 20:44:15
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Liv

Hoppas du har det bra!

2007-05-09 @ 16:08:10
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0