NONS 15-årsjubileum igår kväll

image105

image107

(NONS är ett skivbolag!)

Bror Anders spelar på röd gitarr och Henrik skymtar till bakom trumsetet. Doktor Kosmos öste på rejält som vanligt och det var lite komiskt för Ujje (sångaren) glömde helt bort texten till "På låtsas och på riktigt" vilket gjorde det hela väldigt personligt. Ujje hade som vanligt en massa roliga saker att säga på scen - bl.a. sa han nåt om att "Vi lyssnar på våra fans och det är därför vi aldrig har blivit riktigt stora" :). De spelade Borgarsvin till min stora glädje även om jag ännu hellre hade hört "Kapitalist! Nu ska du dö" *s*.

Om ni vill läsa en mer fullständig beskrivning av kvällen så gå in på Malins blogg - hon har även skrivit om de andra banden!

Nej nu måste jag kurera min förkylning från helvetet....

På söndag bär det i väg till Canada och New York!

Kommentarer
Postat av: Liv

Oj, är din brorsa med i den gruppen? Häftigt =)
Canada och New York, vad roligt!! Du måste rapportera sedan. Krya på dig.

2007-05-04 @ 11:27:50
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Kicki

Jo han är med sörrö ;)! Halv fyra i morgon bitti hämtar taxin mig - jag är rejält pirrig nu...

2007-05-05 @ 10:01:46
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Liv

Resfeber är helt ok att ha! Jag är nervis för inrikesresor ibland :P
du kommer att ha det helt underbart.

2007-05-05 @ 11:28:17
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0