Min födelsedag

blev väldigt trevlig! Jag träffade sju av mina vänner på den irländska puben Shamrock på söder (dock inte en irländsk accent så långt örat kunde höra vilket är väldigt udda för att vara en irländsk pub här i Stockholm...).

Vi åt fantastisk mat, drack gott vin och öl och pratade en massa - några pratade politik och andra pratade lite barn, lite musik och lite jobb och lite annat smått och gott :).

Sedan gick vi vidare till Oliver Twist - men där var det knökfullt - så det blev bara en snabb visit.

Och så fick jag jättefina presenter (alldeles för mycket - TACK!!!!):

En topp/tunika i grått med små badmintonbollar (????) i vitt (supersöt) av Tina och Stefan.
Jättefina örhängen från Pilgrim av Helena
Bok - Pianostämmaren, Daniel Mason - av Annica (Stor risk att Magnus snor den direkt och läser den....det såg jag på hans blick...)
Böcker - Med uppenbar känsla för stil - ett reportage om manlighet, Stephan Mendel-Enk (jag har länge velat läsa den!!!) och en bok jag redan har av Annika2
Läderarmband med häftiga mönster, "låtsastatueringar" och cykelsadelsskydd av Lotta (Lotta har sytt sadelskyddet själv och det är så snyggt att det skulle kunna säljas på Designtorget - ska försöka komma ihåg att ta foto någon gång)
Halsband med U2 i cerenitlera av Dan (Dan har gjort halsbandet själv och det finns på bild här nedan - asasnyggt!)

En rätt godkänd födelsedag - eller hur?

74662-104

74662-103

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i efterskott!!! Låter som du hade en riktigt underbar toppenkväll! :D

födelsedagskramar från anna

2007-05-01 @ 20:44:06
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tack tack Anna - ja det var en toppenkväll :). Så skönt att vara omringad av vänner den dagen, speciellt eftersom jag ofta saknar mina föräldrar mer då...

2007-05-01 @ 21:31:00
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: yllis

Hipp hipp Hurra!!! Grattis i efterskott, lät som om du fick en riktigt fin födelsedag:D
Kram

2007-05-03 @ 21:22:35
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Kicki

Yllis: Ja det fick jag - och tack :)!

2007-05-03 @ 22:18:31
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0