Stressig vecka...

...med mycket att göra, så jag har inte hunnit skriva några inlägg. Veckan började med två dagars kurs i ett nytt webbaserat dataprogram som vi ska använda oss av i ett av mina projekt på jobbet. Jag hade sett fram emot att få höra brittisk engelska i två hela dagar av den som skulle hålla i kursen, men tyvärr så var killen från Kanada men jobbade och bodde i London... Smällar man får ta, men besvikelsen var stor *ha ha*. Sedan har det varit seminarier på jobbet och möten, möten, möten. Börjar bli lite pressad med allt jag har att göra, men det är väl bara att försöka bita ihop och ta tag i en sak i taget. Det är bara att konstatera att jag inte har världens bästa simultankapacitet.

På måndag eftermiddag åker jag ner till Lund utan familjen. Jag ska på en konferens som startar på tisdag. Ska bli spännande. Framförallt är det kul för att jag får träffa dig Helen ;-)! Det blir nog mycket snack på måndagskvällen då jag ska käka middag med Helen och ev. en annan kompis.

Nej nu ska jag och Emil dra ut till parken tror jag. Måns och Magnus är på Farsta bibliotek och hämtar en beställd bok - Biografmysteriet (handlar om Lassemajas detektivbyrå som var julkalender förra året).

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Helen aka Neatenaka Neaten

Du är så välkommen ner till Lund Kicki!!
Vi har riktig vår i Skåne, och vi lär inte ha några bekymmer med att få roligt på måndagkväll!

2007-03-17 @ 16:46:01
Postat av: Liv

Men nu är jag ju nyfiken..vad är det du jobbar med?

2007-03-18 @ 20:02:54
Postat av: Kicki

Helen - see you soon!

Liv - jag får maila dig privat ang. mina arbetsuppgfter ;-).

2007-03-19 @ 07:02:41
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0