En nygammal upptäckt!

Före ordning kommer kaos och förvirring - eller nåt sånt... Just nu är det både kaos och förvirring på jobbet (omformulering av gamla uppdrag, nya på ingående och nytt rum med nya rumsgrannar) och kaos i hemmet (väldigt mycket prylar överallt).

Jag hinner helt enkelt inte riktigt med att blogga *snyft*.

Och så känner jag mig sliten mitt i alltihopa. Men det är ju inte så konstigt med tanke på hur maj-juni har sett ut för mig! Någon gång måste väl även min energi ta slut, eller? Det jobbiga är att jag har väldigt svårt att acceptera energilöshet.

Får se om jag hinner med att skriva något ikväll.

Skolavslutningen för ettagluttaren idag var helmysig förresten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så här års är det ju inte mycket ork kvar, och du har ju verkligen haft en extra slitsam vår! Även när det är kul, som med resor och sånt, tar det ju på krafterna. Och är det rörigt på jobbet dessutom...
Håller tummarna för att du får mer semester snart och bara kan sätta dig i en solstol och slappa. Det är vad jag ser fram emot inom kort och I can't wait...!
Tack för din uppmuntran om nollan/fritids förresten, kändes genast lite mindre nervöst. :)
Stora kramar /anna

2007-06-14 @ 15:04:49
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Tack för medlidande! Är liiiite piggare idag och ska försöka ta det lugnt i helgen (men jag kan inte lova). Nollan kommer bli super :)!

2007-06-15 @ 19:31:39
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0