Ungefär så här trött

Ungefär så här trött

känner jag mig idag... Vi kom visserligen hem vid 24-snåret i går kväll, men somnade nog inte förrän 00.40, och ganska snart efter det kom lilleman insmygandes och tog plats i sängen (=mindre god sömn för mamma...). Och så går klockradion på strax före sex... Upp och hoppa och köra på med rutinerna så att barnen kommer i väg till skola och dagis i tid :-). Som en extra börda hade det säkert snöat 15 centimeter till i natt, och det var räääätt trögt att köra sulkyn med Emil i... Tror inte det hade varit mindre tungt med snowracern dock, för jag såg en mamma som kämpade med en sådan i uppförsbacken till dagis.

Summa summarum - dyngsur av svett när jag är framme vid dagis (lämnar Måns först och Emil sist). Vi såg ut som snögubbar hela högen.

Nu räknar jag minuterna tills jag ska hem. Det blir somna framför tv:n klockan 20.00 ikväll kan jag tro. Måste vara pigg till imorgon kväll, för då ska jag ut med några kompisar :-). Skam den som ger sig - på ett igen så att säga.

Konserten var kul i går förresten. Sångaren (kollegans sambo) "stage-divade" till och med. Han kom tillbaka till scenen utan skador.

Trevlig helg!

Foto: http://www.wittyfish.com/wp-content/dog-tired.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0