Så var det lördagkväll!

Barnen sover och sambon är ute och dricker öl med kompisar. Och jag ska snart se en DVD jag hyrde på ICA för 19 kronor  :-). Undrans om den är bra.? Den heter Nära och kära och Meryl Streep och Uma Thurman är med. Det räcker för mig. Har inte ens läst recensionen jag länkat till... Jag har inga superhöga förväntningar mer än att det ska vara en småmysig film utan våld *skratt*.

Kvällen ägnades för övrigt (i en timme) åt att läsa den svenska texten på Star Wars-filmen som just går på 3:an. Måns är väldigt förtjust i Star Wars men kan ju inte läsa texten ännu. Han har ett PS2-spel med lego-Starwars som han fick i julklapp. Och Starwars-lego... Resten av filmen får han se i morgon. Hans lillebror somnade i soffan när jag läste.

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Liv

Älskar sådana kvällar för sig själv. Vad tyckte du om filmen? Jag gillade den sådär. Men de är ju grymma båda två *tummen upp för dem*

2007-01-21 @ 14:28:28
Postat av: Kicki

Ja det var en riktig myskväll. En väldigt god drink gjorde jag till mig själv och så kröp jag upp i soffhörnet. Jag gillade filmen "för stunden" - speciellt Meryl då. Jag fick mig några skratt också faktiskt. Men det är inte en film som går till världshistorien som en av de bästa jag sett *s*.

2007-01-21 @ 15:42:23
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0