I går var vi

Eriksdalsbadet, och när vi kom hem från det äventyret så skrev jag ett lååångt inlägg här på bloggen som jag sedan glad i hågen skickade iväg... Det är bara det att det just då blev något fel på sajten, så hela inlägget försvann och jag hade inte sparat det någonstans... Ni kan ju gissa hur sur jag blev för det!!!??? Så nu kommer jag att kopiera det här inlägget innan jag skickar det "just in case".

Vi träffade min kompis Tina och hennes två barn på Eriksdalsbadet och vi hade en supertrevlig dag tillsammans. Jag och Magnus turades om att åka vattenrutschbana med Måns och jag försökte även öva lite simning med honom. Måns simmar, men mer åt grodsimshållet om man säger så :-). På Eriksdalsbadet kan man simma ut utomhus till några mindre bassänger. Vattnet är nästan varmare där än det är inomhus. Det gäller bara att hålla allt utom huvudet under vattnet så fryser man inte alls. Emil badade i den lilla barnbassängen.

Efter badet gick vi och åt en sen lunch på restaurangen Kopanjang (stavning) på Skånegatan på söder. Mums tyckte vi vuxna, och barnen tyckte det var "lite starkt". Men inga sura miner än så länge trots det. De sura minerna kom direkt efter vi skilts från Tina och Co.... Måns var skitsur och gnällig i över 1 1/2 timme efter det. Han hade helt enkelt haft en för rolig dag och ville inte hem till tråkiga Tallis.

Idag har vi varit och sett barnfilmen Happy Feet. Den var helt OK. Lite lång bara, och så kan jag inte låta bli att bli lite störd på de amerikanska "undertonerna" (hoppas nu filmen var amerikansk - det liksom bara förutsätter jag *asgarv*).

Nä nu är det snart dax att softa lite framför tv:n. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Liv

Happy feet skulle nog min lilla kille på snart 4 älska =) Han är i en Pingufas just nu. Amerikanska undertoner går nästan inte att undvika tycker jag. Även om de kan vara liite charmiga i sin förutsägbarhet ibland ;)

2007-01-04 @ 15:02:59
Postat av: Anonym

Hej Kicki!

Ditt försvunna inlägg kan finnas nånstans på din dator. Om du minns något ord som du är bombsäker på att du använde i inlägget så kan du göra en sökning på din hårddisk och eventuellt finns det cachat nånstans. (Det hände mig när jag gjorde vår sommarblogg i somras, använde mig utav någon bloggtjänst men när liknande hände på första inlägget så gick jag snabbt över till vår egen sida).

mvh LottaJ

2007-01-08 @ 09:22:37
Postat av: Kicki

Tack Lotta! Jag ska se om jag hittar det - men nu har jag ändå återskapat det någorlunda här ovan. Men inför framtiden ska jag komma ihåg det! Ha det!/Kicki

2007-01-08 @ 11:38:06
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0