Här känner jag för att vara nu!

Båt och klippa

Det hade inte varit så dumt... Tog den här bilden när jag var i Loutraki i Grekland i slutet av augusti 2006. Skönt och varmt och ljust. Det enda positiva med den här mörka årstiden tycker jag är att man sover bättre på nätterna. Och att man kan tända ljus när man sitter framför tv:n. Och att jag inte är lika rastlös över att vara hemma - på våren och sommaren vill jag göra saker hela tiden (typ sitta på en uteservering med en öl i handen :-)).

Ha en skön onsdag - här tittar solen faktiskt fram lite idag!

Kommentarer
Postat av: Liv

Den bilden såg inte dum ut! Grekland är så underbart vackert och så trevligt folk. Vill tillbaks jag med!

2007-01-10 @ 13:51:45
Postat av: yllis

Åh, jag med. Såg riktigt nice ut. Fast jag skulle helst av allt vilja ha ett tjockt lager snö just nu. Lider verkligen av avsaknaden av en vit vinter. Jag vill ju åka pulka och göra snögubbar ju :(

2007-01-15 @ 15:00:21
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0