Har ingen tid över just nu

för bloggande känns det som... Mycket som ska startas upp på jobbet och mina tankar är på tusen ställen. Och så börjar en förkylning komma krypande. Men ikväll ska i varje fall jag och Magnus ut och lyssna på pudel-rock :-). Vi ska på Debaser och se Glorious Bankrobbers. Det är en kompis på jobbet vars sambo sjunger i detta band. Ska bli jätteroligt att se! Denna typ av musik (glamrock) har aldrig varit min "cup of tea", men just nu tycker jag nästan all 80-talsretro är bra (nej - nästan allt är en överdrift - men jag kan mycket väl tänka mig den här typen *s*).

Vi hörs om ett tag igen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att gå på Debaser! Jag är lite avis... fast jag tror inte att det är riktigt min musik..
Iaf inget jag har lyssnat på hittills!

Var det en bra spelning?
Hoppas ni hade trevligt :o)
Malin

2007-01-25 @ 20:59:38
URL: http://med.blogg.se
Postat av: Kicki

Ja Debaser är kul. Spelningen var bra - se mitt nya inlägg :-)! Ha det!

2007-01-26 @ 15:34:25
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0