En söt klänning

En söt klänning

Och den har jag beställt från Ellos. Hoppas den är lika söt i verkligheten...  Jag älskar prickigt! I varje fall vita prickar på svart och svarta prickar på vitt. Men det finns även andra färger jag kan gå med på :-).

Har mycket att göra för tillfället och hinner inte uppdatera så mycket. Men jag kommer nog igen så småningom.

Igår höll jag en föreläsning i Motala för över 200 personer. Har varit nervös för det i flera veckor - men som vanligt när jag står där så är det bara roligt! Jag fick lite beröm efteråt också vilket värmer mitt hjärta. Tåget hem var försenat och mina fötter stelfrusna, men de blev varmare när jag beställde en öl på tåget och lyssnade på Lars Winnerbäck i lurarna. Har verkligen börjat upptäcka denne man sent om sider. Måste pricka in en konsert framöver när jag lyssnat in mig på ALLT.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: malin

jättesöt klänning, ja-prickigt är verkligen fint!
Impad av att du höll föredrag för så mycket folk, själv vågar jag knappt prata inför en grupp på fler än fem :(

Winnerbäck har jag inte riktigt "hittat" ännu, jag har alla skivorna på min mp3-spelare och ska ta mig i kragen och lyssna igenom dem, för alla människor älskar ju verkligen winnerbäck, så det måste finnas nåt jag har missat (men jag har ju inte lyssnat så mycket förstås) Min lillsyrra är ett stort fan!
/Malin

2007-02-07 @ 22:24:16
URL: http://med.blogg.se
Postat av: Kicki

Jo det som krävs med WWinnerbäck är typ en tågresa på 4-5 timmar med honom i lurarna och en god öl i handen. Då looovar jag att du blir såld. En del texter är mitt i prick. Jag har inte heller "hittat" honom förrän nu. När "alla" tycker om någon så blir jag alltid skeptisk, men jag får vika mig denna gång :)! Skivan Rusningstrafik är nog favoriten nu, men det kan ändras. Ha det!

2007-02-08 @ 09:27:35
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Béatrice Karjalainen

Söt klänning. Och skönt att höra att du nu upptäckt hur bra LW är. Nogge tvingade mig att lyssna på LW och det tog inte många dagar att undra hur sjutton jag inte kan ha lyssnat på LW förut.

2007-02-25 @ 16:31:17
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Jo, Winnerbäck har jag upptäckt ordentligt nu! Speciellt texterna är bra!

2007-02-27 @ 19:49:33
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0