Juldagen

Vår julafton blev väldigt lyckad! Vi spenderade den i min kusin med familjs fantastiska nybyggda hus. Det är när man går in i ett sådant hus som man önskar att man inte bor i Stockholm.... Det pris som de betalade för hus och tomt utanför Kalmar skulle vi också ha råd med. Men där vi bor så kostar en liten stuga på 70 kvadratmeter ca 4,5 miljoner idag! Huset de byggt är delvis arkitektritat efter min kusins med mans önskemål, och det är urläckert. Ernst skulle trivas som fisken i vatten tror jag.

Vi åt mat så det stod härliga till. Min favorit var som vanligt sillen, denna gång hemmagjord av min morbrors fru. Smakade underbart.

Och till favoritjulklapparna jag fick hör:

image208

Hela boxen med Flying Circus!!! Hur kul är det på en skala? Fick den av Magnus och jag hade önskat mig den :). Av mig fick han biljetter till Henrik Schyfferts show The 90's - 13 mars ska vi gå, och jag ser verkligen fram emot det! Och det verkar han också göra (som tur är :))! Han blev mycket överraskad.

I övrigt fick jag helmysiga kuddar av min bror (med stjärnor på), två smycken m.m. Jättenöjd!!!

Idag ska vi ta det lugnt och bland annat besöka min andre kusin och dennes husbygge (de byggs hus som sjutton här nere).

Ha en fortsatt trevlig jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0