Ack jag är så sjuk...

Detta är tredje omgången maginfluensa som denna familj upplever på kort tid... Jag har varit dålig en gång förut och Magnus och Måns två och Emil en. Den första omgången fick bara Magnus och Måns, den andra fick vi allihopa och den här tredje är det hittills bara jag som fått. Jag mår SKIT rent ut sagt *haha*.

Nu hoppas vi verkligen att det här är sista omgången på länge - BLÄÄÄÄ!

Dagens positiva???? Finns det någon sån tro??? Jo minsann jag chattade lite med Richard i London och det var roligt - skriva och prata engelska är upplyftande och det var länge sedan vi var online samtidigt.

Annars är det mest mörker just nu - måste vara bättre till i morgon kväll för då är det The Hives-spelning. Egentligen skulle jag och Magnus vara hellediga imorgon och köpa alla julklappar, men jag tror vi får skjuta fram det. Man kan inte vara svag när man går ut i julruschen...


Ni får gärna tipsa mig om internetsajter där man kan köpa roliga julklappar!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars du, Kicki! Och stackars jag också, har samma åkomma själv idag. :( Men bara ena barnet, jag och M än så länge, minstingen är typ piggare än nånsin, nåt man verkligen orkar med en dag som denna... Eländigast är M, som vanligt. Det positiva är att det går över snabbt, så du är säkert på benen till the Hives imorgon, håller tummarna! Kram till dig!

2007-12-03 @ 18:36:22
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Anna: Oj ni med! Då känner jag mig mindre ensam :). Stackars er och visst är det jobbigt när någon alltid är sämre. Men jag är rätt bra på att vara sämst, så jag ska nog inte yttra mig så mycket *haha*. Ingen annan har fått det ännu, men vi får se tills i morgon! Kram och krya på dig/er!

2007-12-03 @ 20:13:41
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Liv

Usch usch..jag håller en tumme för att du är piggare idag.

Jag gillar www.favoritsaker.se
www.bluebox.se
www.inreda.se
www.lekmer.se
www.busigt.se

2007-12-04 @ 13:24:26
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Malin

jag tycker att man kan köpa allt på cdon... böcker, skivor, spel... Sånt gillar väl alla ;)

2007-12-04 @ 15:21:34
Postat av: El

www.chokladshopen.com

vem gillar inte att få fin choklad liksom? :)

2007-12-05 @ 11:54:37
Postat av: Anonym

Liv: Tusen tack - ska kolla de där sidorna!
Malin: Jag har redan köpt tre klappar från cdon ;)!
El: Hej på dig nykomling :)! Choklad är gott - alldeles rätt!

2007-12-05 @ 12:21:58
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0