Vilken skitdag det var igår

1) Kände mig värdelös och okoncentrerad på jobbet
2) Förkyld
3) Köpte en urtuff skjorta till Måns på H&M på vägen hem som han skulle ha haft vid skolstarten på torsdag och glömmer påsen med kvitto och skjorta på t-banan. Spärrvakten ringde runt till alla stationer, men ingen hade lämnat in den. SKIT! Varför gör folk så? När de ser att det är nåt till en 8-åring - kan de inte vara lite schyssta då och lämna påsen i spärren? Men nejdå, nu har personen som tog den naturligtvis redan varit och lämnat tillbaka skjortan och fått ut pengarna istället :(. BLÄÄÄÄÄ!

Idag är det aningen bättre, men jag har oro i kroppen och självkänslan är inte så hög för tillfället.

Kommentarer
Postat av: A

Kicki!
1) Du är INTE värdelös, utan värd väldigt mycket (ha! okoncentrerad på jobbet, jag har häcken full och bloggar ändå:-)
2) Köp Esberitox på Apoteket och ta sedan en stänkare i kväll
3) Trist med skjortan. Jag träffade förresten Måns idag och han var urfin med en vinröd tröja. I-lands problem är vad det är (fast jag fattar att det är surt att förlora slantarna)
Kram A

2007-08-21 @ 12:51:31
Postat av: Kicki

A: Tack för peppningen! Det där med stänkare låter bra *s*. Kul att se dig här och välkommen åter :).

2007-08-21 @ 18:04:10
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: malin

1. Du är toppenbra!
2. skriver under på stänkaren ;) (fast esperitox köper man på hälsokosten *ha ha* själv skulle jag nog behöva nåt mot pms - jag är jätteirriterad å brusar upp för minsta lilla :)
3.fn vad trist med skjortan!

2007-08-21 @ 21:17:04
Postat av: Kicki

Malin: Gud vad kul - du säger hälsokosten och A säger Apoteket och jag sitter här och garvar åt anledningen till att ni skriver som ni skriver :). Hmmm jag har också en rejäl släng av PMS...

2007-08-21 @ 21:41:06
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Anna

Nehej du, du är _inte_ värdelös! Precis som A och Malin skriver är det precis tvärtom ju. Du är bra, snygg, cool och toppen på alla sätt. Sådetså! :)
Hoppas du kryar på dig snabbt, inte kul att vara förkyld. :(
Irriterande med skjortan! Men jag gjorde en mycket klantigare grej idag, flera stycken förresten. Skickar dig ett gäng styrkekramar, håller tummarna för att allt känns bättre när du vaknar imorgon!

2007-08-22 @ 00:01:42
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Anna: Tack snälla du! Jo det är lite bättre nu och idag så får jag grejat en ny skjorta av en kompis som lagt undan en åt mig, så det är bara att glömma de där pengarna och gå vidare :). Vi kan väl ta en fika eller nåt efter jag varit i Holland någon gång efter 5 september? Hoppas det är OK med dig.

2007-08-22 @ 08:45:51
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0