Läser i dagens Metro

att "det höstbruna är tillbaka" i betydelsen att "nu ska du vara mörkhårig för att vara inne". Men det skiter jag i! Jag är visserligen inte lika blond som jag var förr i tiden men jag kommer aldrig ta steget och bli helmörk - kommer inte se klok ut då :). En gång i tiden tonade jag mitt hår i någon rödaktig nyans, och det såg för täskigt ut helt enkelt. En av kändisarna i artikeln - Mischa Barton - ser dock helt ok ut i både blont lockigt hår och i brunt rakt och blankt. Intresseklubben antecknar eller?

Kommentarer
Postat av: Liv

Äsch, se bara på mig, jag är både brun och blond och helinne *asg*
Klart du ska ha blont som du säger, det är ju du!

2007-08-16 @ 23:53:12
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Kicki

Liv: Ja hur har det gått? Hoppas att du har lyckats fixa till det på något sätt. Men som sagt - du är ju verkligen inne :).

2007-08-18 @ 16:19:45
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0