Filmer jag ska se i höst

Den mest givna filmen som jag ska se, och de å det snaraste, är This is England. Tänk er bara 80-talets England med allt vad det innebär av bra och dåliga saker. Premiär i morgon 17/8. Nedan ett foto av huvudrollsinnehavaren som heter Shaun i filmen.

image152


Och så vill jag se Underbar och älskad av alla med Martina Haag (Hannes Holm har regisserat och Måns Herngren har hjälpt till med manus baserat på en bok av Martina Haag). Premiär 24 augusti.

Och kanske Tillsammans är man mindre ensam baserad på en succéroman av Anna Gavalda (som jag inte läst men som jag hört talas om). Premiär 28 september.

Det får räcka så länge. Ser jag alla dessa under hösten så har jag slagit mitt årliga rekord nuförtiden med hästlängder...

Kommentarer
Postat av: Torhill

This is England, har jag hemma nu med svensk tekst :)
Den ser bra ut, tack för tipset, måste nog se den i kväll :)

2007-08-18 @ 16:36:21
Postat av: Kicki

Torhill: Jag är så avundsjuk! Ha det så trevligt!

2007-08-18 @ 20:33:01
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Torhill

Den var bra :D
SÅ du har nåt å se framimot ;)
Kram!

2007-08-19 @ 20:13:24
Postat av: Kicki

Torhill: Vad bra - jag ska nog se den på söndag :).

2007-08-21 @ 18:15:34
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Liv

Den vill jag också se. Bio är urmysigt men tyvärr kommer man ju inte sig iväg så ofta som man borde!

2007-08-23 @ 00:04:55
Postat av: Kicki

Liv: Den var hur bra som helst - och hemsk samtidigt.

2007-08-27 @ 09:03:12
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0