Stan väntar!

Snart drar jag iväg till Lotta med lite syprojekt. Ska sy om en kjol och lite annat och Lotta ska bevaka så att jag inte gör några fatala misstag... Och sedan efter lunch drar vi till stan och hänger lite i trendiga butiker :). Måste kolla Urban Outfitters och nya SOAK på Drottninggatan (där Debenhamns låg förut). En sväng förbi Monki blir det också, för där har inte Lotta varit ännu. Och så blir det väl ett glas vin någonstans innan jag ska hem och äta lövbiff och pommes med barnen och brorsan. Det är brorsan som hämtar barnen idag, och det ser båda barnen väldigt mycket fram emot. Morbror Anders är lite av en idol... Och han hämtar dem tidigare än vanligt också så att jag inte hamnar i den för Kicki klassiska skuldkänsle/dålig mamma känslan.

Urlyxigt att vara ledig på skärtorsdagen tycker jag!

Ha en skön påskledighet!

Kommentarer
Postat av: Torhill

Låter underbart!
Ha en underbar skärtorsdag och Glad Påsk :)

kram!

2007-04-05 @ 10:02:59
URL: http://www.vgb.no/15842/
Postat av: Kicki

Tack Torhill! Och glad påsk tillbaka! Kram

2007-04-05 @ 19:49:32
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0