Konferens mitt i stan idag

vilket innebar att jag kunde gå i lite affärer på lunchen :). Jag köpte den här klänningen (kunde inte kopiera bilden, men det är den blommiga klänningen till höger på första sidan som Isabella har på sig) och sen köpte jag lite kläder till barnen när jag ändå var igång (på Lindex alltså).

Konferensen handlade om människohandel med barn.  Det var inga muntra budskap som förmedlades där kan jag säga... Men det positiva är väl att det finns många som arbetar med frågorna och att det förhoppningsvis kommer finnas mer och mer hjälp för dessa barn och ungdomar.

Efter konferensen träffade jag en kompis och fikade. Tack för en trevlig fikastund Anna (om du läser det här)!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv för en jättetrevlig fikastund!!! Som jag skrev i min blogg, det är livsnödvändigt att träffa trevliga människor och umgås! (Särskilt när man bor i Byhåla, för annars är risken stor att man dör av tristess...)

Stora kramar och hoppas du får en härlig helg. Ha så kul med Mode&Stil-gänget!

/anna

2007-04-20 @ 16:17:49
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Ha ha - ja du vet ju vad som skulle ha hänt med mig i Byhåla :). Ha en skön helg du med! Kram!

2007-04-20 @ 18:32:13
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0