Jag har blivit utmanad

två gånger. Först av Anna.

A ) Fyra jobb jag haft
1. Brevbärare
2. Städare
3. Bolånegranskare
4. Doktorand/utredare/forskare typ...

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen
1. Fyra bröllop och en begravning
2. Pretty woman (trots att den glorifierar prostitution - sånt pirr man får av den filmen :))
3. A fish called Wanda
4. Sagan om Ringen

C ) Fyra ställen jag bott på
1. Viksjö
2. Jakobsberg
3. Lund
4. Hagsätra

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på
1. Cityakuten (jag kommer gråta ihjäl mig när de sista avsnittet kommer - men hoppas det dröjer länge tills dess)
2. Mordkomissionen (kom tillbaaaaaaka!!!!!)
3. Vänner (kom tillbaka 2!!!)
4. Sex and the City (kom tillbaka 3!!!)

E ) Fyra platser jag har semestrat på
1. Gotland
2. London
3. Dublin
4. Kreta

F ) Webbsidor jag besöker dagligen
1. www.alltforforaldrar.se
2. www.myspace.com
3. www.msn.se
4. Och ca 7-8 bloggar som ligger i min spalt till höger :)

G ) Fyra favorit-maträtter
1. Chicken Tikka Masala med ris och nan-bröd och en stor stark
2. Sushi
3. Grillad biff med goda såser och grönsaker och goda pommes - på restaurang eller utomhus
4. Massa goda smårätter med såser och annat smått och gott

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu (jag trivs rätt bra med att vara ensam hemma med Emil just nu, men jag svarar ändå :))
1. London på en pub sittandes utomhus med en god engelsk öl i handen
2. Seychellerna
3. I ett hus som har ca 8 rum och där jag har ett alldeles eget arbetsrum/syrum + en klädkammare man kan gå in i och som har ett sånt där supersnyggt sminkbord med massa lampor (klädkammren ska vara som ett helt rum med sköna fotöljer och plats för minst 2 pers som kan testa kläder och dricka drinkar och lyssna på schysst musik innan man drar ut på galej ;))
4. Dublin

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att att du antog utmaningen och kul att läsa dina svar! :)

När jag läser det du skrivit på sista frågan känner jag att jag vill ändra till samma svar - jag vill också vara på alla de platserna! Där jag är just nu (både mentalt och fysiskt) vill jag i alla fall inte vara.

Kramar från Anna

2007-04-25 @ 18:47:09
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Anna: Ja det hade ju inte varit fel :). Läste om urnsättningen på din blogg. Jobbigt!!! Hoppas det är lite bättre idag. Kram/Kicki

2007-04-26 @ 07:33:07
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: D boss

Visste faktiskt inte att du var Pretty Woman-junkie precis som jag. Den ultimata söndagsrullen, möjligtvis utmanad av "Sleepless in Seattle" och "Presidenten och miss Wade".

2007-04-29 @ 11:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0