Arctic Monkeys!!!

Delvis kopierat inlägg från aff (vilken latmask jag är va, men jag vet att det är en del som inte läser där som måste får denna info ;)).

Jag tror inte det är sant! Jippieee!!! Tjoho!!!! Jag har biljetter till Arctic Monkeys på Globens Annex tisdagen den 26 juni!!! Jag tror jag skuttar ihjäl mig av glädje och slår kullerbyttor och kramar hela världen. Dessa små pojkar får energin att flöda i mig som om jag gick på kokain (vilket jag aldrig gjort, men jag kan tänka mig att det känns lite såhär *s*).

Jag har köpt biljetter till mig och Magnus, men vi vet inte om vi får barnvakt och om vi inte får det så är det jag som är prioriterad att få gå, för annars blir jag inte att leka med... Om det är någon mer som vill hänga på så hojta till! Det är onumrerat så vi kan stå tillsammans trots att vi köper biljetter vid olika tidpunkter :).

Jag har tjuvlyssnat på nya skivan och den är bara PRECIS vad jag behöver just nu. Släpps 23 april!

Phew...nu fick jag skriva av mig lite!!


Arctic Monkeys

Foto kopierat från http://www.arcticmonkeys.com/photo-18-jamie.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0