Fake-Bono och jag

74662-30

I lördags - den 23/9 - så var jag och Lotta på en "U2-jubileums-fest" på puben Southside på Hornsgatan. U2 fyllde 30 år som band den 25/9... Helt otroligt. Samma banduppsättning i 30 år! På fotot ser du mig tillsammans med "Fake-Bono", eller rättare sagt sångaren i U2-coverbandet W2 och jag :-). Jag sa till honom att knäa, så att han åtminstone skulle bli lika kort som Bono, men det lyckades tydligen inte så bra *skratt*.

Vi hade en kul kväll, och coverbandet var mycket bättre än jag trodde de skulle vara. När inte bandet var på scenen så var det U2-konserter på storbildstv. Bono med hockeyfrilla från 80-talet! Det är bara Bono som någonsin passat i en sådan frisyr....

Det var hett i källarlokalen där festen hölls - säkert 60 grader... Och när folk inte får röka inomhus längre så kommer andra "dofter" fram.... Rock'n Roll helt enkelt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liv

Låter som en kul kväll! 30 år som band..hjälp vad länge :) Jag som just börjat gilla dem *ler*

2006-10-12 @ 09:25:45
URL: http://supergirl.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Du har mycket att ta igen Liv ;-)! Jag har gillat dem sedan 1984....

2006-10-12 @ 11:44:20
Postat av: Liv

Oj, det var ett bra tag. Min sambo har gillat dem ungefär så länge han med. Sent ska syndaren vakna, eller hur? ;)

2006-11-01 @ 19:59:58
URL: http://supergirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0