Skam den som ger sig...

Skam den som ger sig...

De här stövlarna av märket Tipster har jag beställt från La Redoute. Inte för att jag behövde ett till par stövlar, utan för att de var så snygga och för att det på Mode och Stil-sidan på aff pratades så mycket om en rabattkod som gav 50 procent på hela köpet... Och ni vet ju att jag är en sucker för halva priset ;-)! Och naturligtvis slank det med en kjol och en klänning också. Lägger in bilder på dem snart...

Tyvärr lär väl stövlarna inte komma förrän till jul, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju.


Kommentarer
Postat av: Liv

Fina! Helt i min smak :)

2006-10-30 @ 12:27:54
URL: http://supergirl.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kul! Vad roligt att du kommenterar så mycket här på min blogg. Jag har ju inte gett ut adressen till många alls, men funderar på om jag ska ge mig på det snart :-). Kanske mode och stilarna vill ha den? Hur är det med bihålorna? Krya på dig!

Kicki

2006-10-30 @ 13:14:19
Postat av: Liv

Du är så trevlig och har sån fin blogg och bra klädsmak att jag bara måste ju :) Ja, ge ut du! MoS vill garanterat ha den.
Är sjuk ff och missade examineringen idag *grinig över det* Men så fick jag ett så gulligt mejl av min kursföreståndare tillbaks där hon skrev att hon helt förstod och att jag kämpat så bra tidigare att jag slapp restuppgift för idag. Så vad säger man? Änglar, visst finns dem!
Ha en skön kväll, ska se på Lost snart och bli galen och riva mitt hår som vanligt över att jag inte förstår allt som händer *S*

2006-11-01 @ 19:58:17
URL: http://supergirl.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Nu pöser jag över av allt snällt du skriver :-). Ska fundera på det där med MoS. Stackars dig som är sjuk ff, men har du verkligen fått antibiotika? För mot bihålorna är det det som gäller! Gullig kursföreståndare!

Har just sett Lost - och man blir ju totalt förvirrad fattar noll... Men bra är den! Godnatt!

2006-11-01 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0