Jag är helt frälst...

Jag är helt frälst...

...i Red Hot Chili Peppers senaste platta Stadium Arcadium. Den kräver en del lyssningar innan man inser dess briljans, men när detta väl uppenbarar sig, så är man helt såld! Så många guldkorn! Jag och Magnus ska gå och se dem 12 december i Globen. Ska bli kul - vi har alltid pratat om att vi ska se dem ihop (och Metallica om de kommer hit). Förra helgen såg vi en DVD från 2004 (tror jag) med en Chili Peppers konsert, och den var ruggigt bra.

Och så kan jag passa på att rekommendera Anthony Kiedis (sångare i Chili Peppers) biografi Scar Tissue på samma gång. Jag har läst drygt hälften, och den är mycket underhållande. Frågan man ständigt ställer sig är: Hur är det möjligt att denne man fortfarande är vid liv? Han måste ha 9 liv - och glad är jag för det!

Nu ska jag gå och titta på ett inspelat avsnitt av Cityakuten - min favoritserie!!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0