Letar frisyrer...

och fann bland annat den här. Tyvärr hade de copyright på fotot på ukhairdressers.com, så ni får gå in själva och titta. Gillade hennes slingor, men även frisyren. Jag har nog dock för mycket självfall i mitt hår, så jag skulle få stå med plattången för att få det så där, och jag hinner inte det i mitt liv just nu.

Ska klippa mig på fredag och vill hitta en frisyr som är rätt mycket uppklippt, men som behåller en hel del längd. Har inte varit så här långhårig sedan jag var 10 år. Konstigt!

Gillar den här rockiga frisyren också!

Kommentarer
Postat av: Liv

Bägge två var jättefina! Men jag gillar nog tvåan bäst, den var busigare och kanske även mer lättskött? Jag borde också pallra mig iväg till frissan..men risken är då att jag klipper av hela alltet som jag sparat ut så länge nu. Så jag kämpar på ett tag till med mitt trollrufs nedanför öronen. *S*

2006-11-15 @ 20:18:12
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0