Dagens i-landsproblem...

Jag ska på arbetsresa till Oxford och London i mitten av maj (onsdag-fredag). Meningen var att vi skulle ha ett möte i London på fredagen, men detta blir nu inställt. Jag tänker stanna i London över helgen ändå, och får lov att ta en semesterdag på fredagen. Jag har en kompis som bor lite utanför centrum som jag ska bo hos fre-sön. Nu kommer mina frågor:

Skulle du:

1) Boka ett billigt hotell (ca 600 kr) centralt i London mellan torsdagen och fredagen så att du befinner dig mitt i smeten på fredagsmorgonen för att hinna shoppa och njuta mera av favoritstaden, och åka till kompisen på fredagskvällen.

eller

2) Åka ut till din kompis i "förorten" (tunnelbana, men flera byten) redan på torsdagskvällen och ha en längre väg in till stan på fredagen.

Ni får gärna tipsa mig om något billigt hotell också när ni ändå är i farten :-).


Har redan lagt ut dessa frågor på aff, men jag spammar på min egen blogg också, så får vi se om jag får några svar...


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0