Jag fortsätter letandet...

Jag fortsätter letandet
...efter ett par ulitmata röda stövlar/kängor. De här Dr Martens-kängorna skulle jag hemskt gärna vilja ha, men jag har bara sett dem på ebay i fel storlek. Jag kanske får masa mig i väg till Sko Uno för att kolla deras sortiment... Men jag drar mig alltid för det, för personalen kan vara så "avig" där. Kanske har de blivit snällare så här i jultider? Jag tar tacksamt emot tips över var man kan köpa höga lite grövre röda stövlar eller kängor :-).

För övrigt så var det julfest på jobbet igår. Trevligt. Vi var ett litet tappert gäng som stannade lite längre (de flesta går hem typ 21 här...). Jag kom hem vid 01.15 i natt och gick upp 06.00... Har man barn så finns det liksom inget som heter sovmorgon. I varje fall inte om det är ett av barnen som går i skolan. Alternativet hade ju varit att Magnus lämnat idag, men då måste jag hämta... Och jag har några klappar kvar att köpa efter jobbet idag så hämta barn går inte. Det blir till att häva i sig kaffe som bara den.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Liv

Och jag som är en sucker för rött och all färg öht älskar röda skor! De var superfina ovan.
Jees, det var en sen kväll, men det lät skoj!

2006-12-21 @ 20:49:01
Postat av: Kicki

Ja röda skor är alltid helt rätt :-)! God Jul Liv!

2006-12-23 @ 19:04:10
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0