Ruggig Valborg!

Nu har jag känt mig sjuk i över två månader. Först bihåleinflammation med tre antibiotikakurer och sedan ny förkylning som inte blir bra, och i går kväll fick jag ont i halsen ovanpå den senaste förkylningen. Inte alls kul, och jag känner för att gnälla... Vill ju känna mig pigg nu när det äntligen blivit vår! Och jag som köpt spinningkort och börjat cykla till jobbet, nu får jag vänta ytterligare en tid med att komma i form. Ja ja, någon gång blir jag nog bra. Det får bli ett nytt läkarbesök på tisdag.

Nu ska jag i varje fall pallra mig iväg och köpa en ny resväska. Har två roliga resor som väntar - en till Oxford och London och en till Rhodos!

Ha en skön Valborg!


Kommentarer
Postat av: Liv

Usch då! Hoppas du får bli helt frisk snart. Hoppas din kväll blev bra hursomhelst. *Jag spammar din blogg lite här märker jag* ;)

2006-05-01 @ 17:27:30
URL: http://supergirl.webblogg.se/
Postat av: Liv

Usch då! Hoppas du får bli helt frisk snart. Hoppas din kväll blev bra hursomhelst. *Jag spammar din blogg lite här märker jag* ;)

2006-05-01 @ 17:27:30
URL: http://supergirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0