Mitt längsta uppehåll?

Ibland finns inte inspirationen att skriva på bloggen längre. Och inte tiden heller. Men nu tänkte jag mig en kort uppdatering!
 
Hösten är här och med det ett lite lägre tonläge. Jag gillar inte hösten och vintern. Jag är ingen fan av årstider - skulle gladeligen ha 25 grader året runt.
 
Här kommer dock en positiv lista för hösten för att peppa mig själv och eventuellt några andra:
 
- Det är mysigt att äta middag när det är mörkt ute - tända ljus gör sig bättre då
- Jag kan använda mina Dr Martens
- Jag kan använda roliga strumpbyxor
- Jag sover lite bättre på nätterna
- Mina barn är fina i mössor
- Tjocka stickade tröjor är fint
- Allahelgonahelgen innebär en längre helg då vi kan åka till landet
- Jag har bokat en resa till London kring första advent (detta händer dock inte varje höst :))
 
 
Ja det blev i varje fall några punkter!
 
Ha det så bra tills vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Heja Kicki! Haha, mycket kläder där! Glöm inte D-vitaminen. Många kramar!

2013-10-03 @ 09:29:06
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0