Jag borde skämmas...

som försummar bloggen så mycket! Här kommer dock ett litet inlägg. Var på konsert med Depeche Mode igår. Min tionde konsert med dem sedan 1984. Jag och Tina och Lasse (fotot) och ett gäng andra samlades på en förfest speciellt dedikerad till Depeche-konserten. Jättetrevligt! Ett band spelade dM-covers och alla var glada och uppspelta. Konserten blev jag dock lite besviken på. De spelar alldeles för många lugna låtar och alldeles för många nya låtar... Men så är det väl när man är ett gammalt fan - det går inte att bli riktigt nöjd. De var helt enkelt bäst på 80- och 90-talet och framförallt när Alan Wilder var med Summan blev i varje fall en mycket trevlig kväll och jag sitter här och är trött på min sista arbetsdag innan semestern. Ska bli så skönt med semester. Jag tar hela sex veckor denna sommar! Vi får se vad jag hinner skriva under sommaren. Men den läggs inte ner bloggen, oh nej :). Hoppsan, gick visst inte att publicera bilden :(. Orkar inte fixa med detta nu, men något har hänt med blogg.se.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ha det så skönt nu!

2013-06-28 @ 23:47:50
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0